STUP VERTICAL – 2013

Am tot contrazis stupul vertical punându-l într-o lumină nefavorabilă, dar am primit unul de la un prieten, şi l-am încercat. Este vorba de un stup vertical pe cat de trei sferturi. Ce trebuie menţionat : i-am dat o familie puternică pe 12 rame strânsă pe 10, în corpul de jos şi catul l-a construit. Sunt curios cât de bun este deoarece modelul este lăudat. Menţionez că o cantitate de miere mai mare am gasit-o în stupii orizontali pe pat cald, dar o sa mă conving la final.

Leave a Reply

